topbella

miercuri, 8 iulie 2009

scrisoare de luv

♥ Draga Ecaterina™ ♥ ♥


Vreau sa iti spun ca am fost un prost ,mi-am dat seama de ce am avut dupa ce te-am pierdut.Asa isi incepe unul dintre cei mai amuzanti elevi din clasa noastra minunata:))),daca sunteti amatori de reclama probabil ca ati observat ca aceste randuri apartin uneia.Nu am putea vorbi de originalitate dar cu siguranta de un simt al umorului iesit din comun.Alti au copiat scrisoarea de pe internet mai exact Scrisori de dragoste.ro........cu ritualul preferat Copy and Paste,dar ce mai conteaza.Intradevar cea mai originala scrisoare a apartinut vesnicei indragostite ♥ Lady♥ -> D.A mea a fost mult decat ....:-J.Cel mai important lucru a fost faptul ca toti am ras si ne-am amuzat de ce metafore nemaintalnite putem concepe cu ajutorul unui numar generos de neuroni.. ..si o imaginatie demna de regizori Star Wars.

Niciun comentariu: