topbella

miercuri, 8 iulie 2009

3 days...


Hy!!!Acest post este dedicat unor zile pe care mi-as dori sa le retraiesc...si mai exact ma refer la vineri ,sambta si duminica ,zile in care am fost prezenta la un curs incredibil despre metodele de educatie nonformala.A fost o experienta de neuitat avand in vedere faptul ca am cunoscut noi persoane ,ca am vazut la uni dintre profesori mei ce ce se ascunde dincolo de acel perete formal si am invatat sa invat razand:X...Instructori au fost foarte draguti si simpatici deoarece si ei respectau aceleasi reguli ca noi(sa aduca prajituri daca intarzie)...jocurile noi pe care le-am invatat sunt extrem de amuzante si energizante:X:X:XOfffff ce pacat ca s-a terminat ..but this is the life ...si tot ce e frumos se termina repede:-(

Take care:*

Niciun comentariu: