topbella

miercuri, 8 iulie 2009

Boooring!

Cause you bring up the best in me!Hy lume!Salutare snobi!Normal ca nesimtita de mine nu a mai postat nimic pe blog mai bine il inchid...:-J.Trecem peste asta.Voi normal sunteti fericiti la mare ,la munte,la examene sau in cel mai fericit caz acasa in pat .Adooooor vacanta ,e perioada in care eu meditez cel mai mult,si stiti de ce?Pntru ca neuronul meu nu are altceva de facut...Acum ascult Blue,nu am mai facut asta de secole,i suck,nu am chef de nimic,scriu mesaje si nu primesc nici un raspuns...btw iti multumesc...Imi este somn,poate si putin foame dar nu.... o sa imi stavilesc dorintele mele animalice de a infuleca amandina din frigider sau alte mancaruri care sunt "o secunda pe buze si o viata pe solduri"..stiu ca pot..Doamne cred ca asta este cel mai ridicol post ever:))...So what?!i"m still a rockstar!!!
Va multumesc ca pierdeti 3 min din viata voastra super importanta citind postul meu ridicol!!!
Ps:Te iubesc:X
.
.
.
.
Ps la Ps:Live your life!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

App eu iti trimit mesaje si u nu raspunzi nu invers creatzo,nu te mai plange atat ca nu la tine e cazaul?

Anonim spunea...

itaaaaaaa da anonimu commm:P