topbella

miercuri, 8 iulie 2009

The end!

bb14
Haluuuuu!Asta e un salut des intalnit la mine in clasa.Au trecut 5 zile decand "NOI"numai exista... pacat...Decand eu am intrat in coma ,si toate clipele petrecute cu tine ma lovesc ca niste cutite aruncate de un asasin profesionist,timpul,..Inca imi doresc sa iti spun :"Te iubesc!!!"dar numai pot ,deoarece aceste cuvinte imi sunt interzise in conversatia cu tine,asa cum sunt interzise toate celelalte sentimente frumoase si sincere pe care din pacate eu trebuie sa le ucid.De ce ?...Nici eu nu stiu ,stiu doar ca asa este mai bine...ca asa este corect ,pentru amandoi...Titlul acestui post este "EL".. nu stiu de ce l-am pus ,poate pentru ca dimineata cand ma trezesc ma gandesc la "EL" sau de fiecare data cand intru pe messenger sper ca ma va baga in seama...:-(.
Poate nici nu e bine sa postez asta.. dar asta simt si trebuie sa imi asum fiecare cuvant si fiecare gand ce are legatura cu "TINE".
Pentru ca:TE IUBESC:X!!!



PS:Don't worry..be happy:X

Niciun comentariu: