topbella

miercuri, 8 iulie 2009

Life is not a dream!!!

Imi cer scuze pentru afirmatiile de mai jos...este adevarat ca prin postul anterior am criticat foarte aspru :"MIKI ai dreptate si eu m-am luat de viata ei prin acel post ,dar serios....Pe tine nu te scoate din minti?".
Sincer acum ,privind la lumea de astazi imi dau seama ca toti oameni dar absolut toti fara cele mai mici exceptii ,s-au bagat macar o data in viala celorlalti ,de ce sa nu recunoastem?eu recunosc...ba chiar am dovedit-o prin postul anterior.:-)) Ce amuzant tocmai cand scriam fraza precedenta mi-am adus aminte de inceputul la melodia Loredanei."Loredana -Tzuki"...(cautati pe youtube).. Asa sa revin la subiect..:))defapt nu am avut niciun subiect...
.Deci,concluzia:Traim intr-o societate in care oameni interactioneaza si cand spun oameni categoric ma refer la caractere si opinii diferite...
Morala:Nimeni nu-i perfect ...dar nici in halul asta:-))!!!

Niciun comentariu: