topbella

miercuri, 8 iulie 2009

Nothing...

Hy!!!Nu am mai postat nimic de ceva vreme si ma gandeam ca ar fi timpul sa o fac.Cu toti stiti ca eu si cu EL numai suntem impreuna,va multumesc pentru parerile de rau dar... nu am nevoie de ele,sincer,daca asa a fost sa fie :C'est la vie!!!Deci,despre ce sa scriu astazi:-??:
1.Despre faptul ca vine mult iubita si mult asteptata vacanta de vara:X
2.Ca mi-am dat seama ca unii baieti sunt de o mie de ori mai barfitori ca felete:-) )..(asta m-a intrecut si pe mine:-) )
3.Ca nu am chef de nimic ..and i'm very bored:-)
4.Ca am aflat ca in ziua de astazi, prieteni adevarati sunt mai rari decat dinozauri:-)
5.Am inceput sa cunosc o persoana minunata, cu care am ce vorbi si care are o mentalitate mult prea evoluata pentru specia sa mediocra(BARBATUL)
6.Nu stiu :-))

Niciun comentariu: