topbella

miercuri, 18 noiembrie 2009

Pentru cel ce a fost ,este si va fi...ION CHESCA



Cu totii am pierdut sau vom pierde mai devreme sau mai tarziu pe cineva drag.
Moartea e ceva intangibil, ai spune, pentru un tanar, si totusi doar la o clipire distanta pentru un batran.
Poate ca ne simtim neputinciosi in fata acestui gand maret, inevitabil intr-o viata de om. Este si normal, orice fiinta se naste, traieste si moare.
Si totusi care este motivul datorat lacrimilor pe care le varsam, desi acceptam atat viata, cat si moartea ca pe un dar?
Inca nu am gasit raspunsul... Inca il mai caut...
Sunt momente in care te pierzi printre ganduri, iti amintesti cu drag despre cel sau cea care nu mai este, plangi si suferi fara ca nimeni sa te vada, pentru ca suferinta te face slab.
Privesti nostalgic ziua de ieri, iar ziua de azi iti pare un nesfarsit desert de crime, de suflete ratacite si de linisti apasatoare...
Doar un pustiu incarcat de tristete...
Si totusi unde a disparut zambetul de pe fata ta? Chipul celui sau celei ce pierde ceva il distingi intr-o multime de rasete si zambete. E acea tacere pe care o simti in jurul lui, o privire pierduta, o lacrima scurgandu-i-se pe obraz.
Si poate uneori il arati cu degetul sau il compatimesti, insa stii undeva, inauntrul fiintei tale, ca si tu vei trece prin aceleasi stadii cand vei pierde pe cineva drag.
Cine stie ? Poate vei suferi si mai mult, poate vei pierde ceva si mai important, poate vei ramane fara" ton raison d’etre"...
Cine stie ? Prea multi de " poate "..

2 comentarii:

Anonim spunea...

Acum la despartire cuvintele sunt de prisos ; pentru tot ceea ce ati facut , va multumim frumos ! Dumnezeu sa il aiba in pace si sa il odihneasca !

blogul meu spunea...

Buna ziua ,

Va intereseaza un link exchange cu http://www.jocurias.com ?
In schimbul unui link pe site-ul dvs, eu va adaug un link pe http://blogjocuri.wordpress.com si pe pagina de link-uri a site-ului meu ( http://www.jocurias.com/links.php ) .

Link : http://www.jocurias.com
Titlu : jocuri noi
Descriere : jocuri noi

sau

Jocuri noi

Astept un raspuns, fie pozitiv, fie negativ.
Daca sunteti de acord , va rog sa imi trimiteti titlul site-ului si link-ul site-ului dvs , pt a-l adauga. ( catalin.timofte7@gmail.com )

Imi cer scuze daca prin acest post am deranjat !

Multumesc,

O zi buna !