topbella

duminică, 3 ianuarie 2010

Ce vreau eu in 2010 ?

Salut!A mai trecut un an din viata noastra si asa destul de scurta,dar anul acesta va fi unul  special( I hope so).Eu m-am hotarat sa fac o lista cu tot ce imi propun pentru acest an:

1 sa scot MAXIM din toate combinatiile( nu m-am  putut abţine )

2 sa ma reinventez

3 sa incerc sa devin o persoana mai buna

4 sa ii ajut mai mult pe cei dragi

5 sa ma combin cu 3 reprezentanti ai sexului masculin:-)( sper ca el nu o sa citeasca)

6 sa citesc cele  2 carti ,incepute dar neterminate

7 sa nu ma implic in conflicte

8 sa mananc mai putine porcarii:-)))

Stiu ca nu sunt multe, dar va fi un miracol daca le voi duce la bun sfarsit si pe acestea!

Ok Folks … That`s it for today !


2 comentarii:

Roxana spunea...

Ce carti?

me:X spunea...

"McMafia" de Misha Glenny si "1989-Prabusirea Imperiului Sovietic" de Victor Sebestyen