topbella

luni, 8 martie 2010

Love,no thanks!



Dragostea e un lucru inventat de un vanzator de flori,doar pentru a avea o "vanzare" mai mare.Dragostea nu exista,exista doar dorinta mistuitoare de a avea pe cineva alaturi cu care sa iti imparti greutatile si caruia sa ii reprosezi esecurile tale.Nu exista dragostea acea mare si nemuritoare in realitate,o intalnim doar in romanele de dragoste sau in povestile de adormit copii ,unde finalul este"si au trait fericiti pana la adanci batraneti".Eu m-am saturat pana peste cap de declaratii de dragoste fara fond,de priviri inselatoare sau mangaieri artificiale.Toate fac parte dintr-o sarada,dintr-o piesa de teatru low buget in care tu interpretezi cel mai prost rol,acela de indragostit.La naiba cu dragostea ,la naiba cu declaratiile de dragoste deja toate imi provoaca greata si o stare de anxietate.Mai bine singur,lipsit de scrupule, gata sa dai la o parte pe oricine iti sta in cale ,intr-un singur cuvant NARCISIST.
Intrebare:Ce poate fi mai bine decat sa iti pese de tine si doar de tine,sa fii tu centrul universului tau?
Raspunsul:NIMIC!

Just think about it!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Te rog citeste acest banc , pe care il stiu de la un unchi de al meu ! Daca reusesti sa ii intelegi tainele , "problema ta" e ca si rezolvate ! In timpul unei celebre croaziere , vasul se scufunda iar unicii supravietuitor , Angelina Jolie si un urat fara scrupule ajung pe o insula parasita purtati de val . Dupa ce sesizeaza ce s-a petrecut , acestia isi construiesc un adapost , incearaca sa faca focul...etc. Aveau tot ce le trebuia manacaare exotica , soare , briza , nuci de cocos....cu o singura exceptie.....Ca sa o rezolve , uratul incearca sa se bage in seama cu A.J..."Nu vrei sa...??" "Ce-ai ma ?! uita-te la tine cum arati ! Esti urat in draci ! "....pan' la urma , a trebuit sa accepte....dupa doua luni pline de picanterii , urlete , tipete , nopti infernale , ceva nu mai maergea..."Nu mai pot , nu mai merge !" .."Ce ai ma ? Ce nu iti mai convine ? Ai paradisul tropical si faci si sex cu Angelina Jolie !" ..."stiu dar ceva nu mai merge ! " ...ia fii atenta ! ia hainele mele .." ..." ma tu esti pe invers , iti plac omaneii in haine barbatesti?"..."lasa , fa cum iti spun eu...." Angelina lua hainele , si le puse ea ...."Asa ,acum vino spre mine." ..."Salut ! " .."Salut " ....."Ba' hai sa iti zic o faza tare : de 2 luni sunt cu Angelina Jolie !!!!"

Anonim spunea...

PS: Imi cer scuze pentru ca am gresit tema la geografie !