topbella

duminică, 25 octombrie 2009

22 lucruri importante pentru mine

Salut!Nu am mai facut de foarte mult timp o leapsa asa ca m-am hotarat ca ar fi cazul.Trebuie sa scrieti un numar (ce corespunde cu ziua voastra de nastere) de lucruri importante pentru voi. "Nimicuri fabuloase" sau acele persoane care va fac viata mai frumoasa in fiecare zi.
1 Bondarel :-))
2 playlist-ul meu
3 sit-urile cu aforisme
4 colegi
5 tv-ul
6 filmele de dragoste
7 pc-ul meu
8 somnul
9 mancarea
10 telefonul
11blogul meu:X
12liceul
13 Coca-Cola
14 engleza
15 tot ce are legatura cu filozofia
16 brother
17 yahoo messenger
18 glumele lui Mickey
19 Microsoft Office PowerPoint 2007
20 Dinamo=))
21 7 days max
22 mami
Mai departe:EDY,Razvan,Stefania, si cine mai doreste...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Multumesc ca m-ai pricopsit cu o "leapsa" :X m-am distrat de-a binelea ! >:D< Sine amicitia vitam esse nullam !