topbella

duminică, 10 octombrie 2010

Tu...




Cine esti?Esti o fiinta,o bizara combinatie de calitati si defecte.
Traiesti o viata,ce-i drept cam ciudata.De ce traiesti?Ca sa iti pui intrebari si ca sa le cauti raspunsurile.Astfel iti scrii povestea pe paginile timpului.Mereu ti-ai dorit sa stii cum se va termina si ai prefera un final fericit.Un sfat:bucura-te de fiecare litera scrisa.
Sa iti fac un portret.Ai o frumusete deosebita.Nu conteaza cum ai ochii,nasul,buzele,parul,important e ca ele imi spun cat esti de special.Incerc sa il desenez si creionul meu se lasa purtat de misterul tau.E hipnotizat de armonia zambetului tau.
As vrea sa iti desenez sufletul.Dar nu imi ajung culorile.Ia mii de forme.=
Esti confuz.Drumul e plin de surprize,dar odata ce il parcurgi gasesti raspunsurile intrebarilor tale.E lung si e greu de parcurs,dar ai un prieten mereu alaturi.E speranta.
Niciodata nu gandesti la fel.Uneori esti un geniu nebun,alteori esti un artist ,iar alteori esti ignorant.Ai multe realizari,dar nu le cunosti pe toate.Uneori nici nu iti dai seama ce om bun esti.Pacat!Alteori esti prea mandru.Mai faci si greseli...Toti facem.Hai sa invatam din ele!
Nu esti singur.Sunt oameni care te sustin si oameni care nu te sustin.Iubeste-i pe toti.Imparte fericirea cu ei.Cei care iti gresesc vor regreta la un moment dat.Sunt oameni si ei.
Care e cea mai mare calitate a ta?Tu esti Tu si asta e tot ce conteaza.Fii tu insuti!Apreciaza-i si pe ceilalti,ajuta-i,accepta-i dar nu ii judeca si nu ii copia.
Ce vreau de la tine?Sa te iubesti si sa te respecti pentru ca TU esti persoana pe care EU o iubesc cel mai mult si alaturi de care vreau sa imi petrec tot restul vietii!

P.S:Te iubesc mult,Lohan Florin-Andrei!

3 comentarii:

liana spunea...

frumos scris...bravo!

Masaj erotic Targu Mures spunea...

ai un nou cititor! imi place citatul din B. Franklin

rochii de nunta spunea...

Mi-a placut mult articolul DVS. Multumesc!