topbella

sâmbătă, 15 mai 2010

I confess...

Il iubesc enorm,insa prezenta lui imi face rau.Imi doresc sa il tin in brate si sa il alint dar privirea lui este ca un pumnal ce imi strapunge balonul plin cu fericire.Undeva,candva ceva s-a schimbat,si nu tocmai in bine,probabil cuvintele rostite in momentele de furtuna inca mai rezoneaza in gandurile noastre si nu ne lasa sa fim fericiti.Ne iubim dar am uitat cum sa ne aratam ceea ce simtim.Nu vrem sa ne pierdem unul de celalalt ,dar fiecare zi ce trece ne indeparteaza si adanceste prapastia dintre noi.
Din punctul meu de vedere ceea ce simt fata de tine pe langa iubire este dezamagire.Ce insemna dezamagirea aceasta:
"Dezamagirea-i cand tot ce simti e un regret amarnic si chinuitor.Dezamagirea-i cand esti las,si plangi si te ascunzi de ce ti-e teama sperand ca o sa dispara.Dezamagita sunt cand simt ca nu mai am un rost in viata,cand nimeni nu mi-l mai ofera.Atunci ma simt dispretuita,si nu pot sa ma descarc,cand nimanui nu-i pasa si ma ascund intre cuvinte roase si tocite de timp,aceleasi cuvinte in care strig dupa ajutor,in care ma afund din ce in ce mai mult si simt ca se risipeste orice sens al vietii."
Te iubesc mult!Asta nu se va schimba niciodata...sau cel putin asta vreau.


Asculta mai multe audio Muzica

3 comentarii:

Anonim spunea...

bah englezoaik lu' peste...confes se scrie cu doi d s din kte stiu :)))

me:X spunea...

Imi pare rau de greseala comisa.

Pescar Hoinar spunea...

Se scuza.
Asteptam inca un articol pe masura