topbella

luni, 3 august 2009

Back again!!!!!!!!

Merhaba!M-am intors,nu ca a-si fi plecat pe undeva dar timpul nu mi-a permis sa mai dau frau liber imaginatiei si sa postez ceva pe insipidul meu blog.Astazi au plecat de dimineata bulgari si turcii,le voi simti lipsa dar nu asa de mult ca anumite personalitati care ne-au onorat cu prezenta pe parcursul proiectului.Deja sunt rea si nu imi place,oricum proiectul a fost un real succes deoarece am avut ocazia sa intalnim persoane ce au traditii ,obiceiuri si moduri de gandire defirite de ale noastre.Asta este tot ce e frumos se termina repede,poate mult prea repede cateodata.Viata merge inainte.Chiar acum m-am hotarat sa postez in zilele urmatoare momente si amintiri,astfel si cei care nu au fost implicati in micul nostru proiect vor vedea ce au pierdut si poate data viitoare se vor implica si ei.

4 comentarii:

DarCuMineCeSeIntampla? spunea...

Ai primit Premiul Blogul de Aur.
http://darcumineceseintampla.wordpress.com

Anonim spunea...

Te-am adaugat si eu.

Anonim spunea...

Link exchange?

Anonim spunea...

Sure, zi-mi codul bannerului tau.Codul bannerului meu il gasesti pe blogul meu.